sdílení WiFi

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Prosinec 17 23:33:00 CET 2006

Já bych doporučil spíš  sehnat někde za pár stokorun Ovislinka 1120AP a
nalejt do něj APPro ( APPro.cz, konkrétně
**APPro1_0_6-1_only4_OvisLink1120_and_Planet1963a.bin*
<http://www.appro.cz/data/APPro1_0_6-1_only4_OvisLink1120_and_Planet1963a.bin>
*)  Lze provozovat jako router, navíc možnost na základě IP nebo MAC
adres omezovat provoz,  možnost nastavení QOS,  trafic klientů,
statistika... Prostě za málo peněz hodně muziky a myslím, že většinou o
peníze jde. Koupit profi Orinoko za 10kkč umí každej, ovšem když na to
má že?   Mě jede 1120AP už víc jak rok bez jediného problému, max.
uptime ruším jen tím, že do toho přidávám oprávnění pro další klienty....

Zde je demo pro novější verzi Ovislinku ( 5460.?) bohuže plná verze je
dostupná (  zatím) jen pro 1120AP , ale lze je sehnat po bazarech.
http://demo.appro54g.cz/

Lze "spravit" i umřelé kousky  po špatném flashování pomocí konzoly
připojené přímo na chipset.....

Honza