eagle trideni knihoven

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Neděle Prosinec 17 13:19:34 CET 2006

export script. Vysledek je script - prikazy pro generovani vsech soucastek v
knihovne.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jakub Ladman" <ladmanj@volny.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 17, 2006 12:45 PM
Subject: eagle trideni knihoven

Dobry den

Povedlo se mi udelat tu zhovadilost, ze jsem si svoje soucastky kreslil
vsechny do jedny knihovny a netridil to podle nejakych kriterii do vice
knihoven.
A pak jsem si tu knihovnu zkopiroval navic do prace a problem je ze jak doma
tak v praci jsem do ni jeste pridaval a ted nevim jak to rozumne sjednotit.

Nevite o necem, co by umoznilo to nejak setridit?
Nebo aspon vypsat a vytisknout seznam symbolu pouzder a soucastek v
souvislostech, abych si to mohl na papire seskrtat, co je spolecny a v cem
se
knihovny lisi.

Diky za radu

Jakub Ladman