[OT] 2 monitory za odvoz

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Prosinec 17 11:54:57 CET 2006

Zdravim a omlouvam se za OT.

Mam tu 2 CRT monitory ktere mi tu uz prekazi a navic maji zavady.

1) 17" Sony CPD-210EST9, vyroben zari 1999. Ma rozostreny obraz, jde
sice doostrit pomoci trimru Focus na HV trafu ale po case (zrejme s
teplotou ale i ohraty se mirne rozostruje) se opet rozostri. Uz jsem se
nedostal k zjisteni, zda-li je to opravitelne nebo je to problem trafa
ci obrazovky. Jinak je monitor plne funkcni (alespon v zari jeste byl) a
je celkem pouzitelny pro servisni ucely, i rozostreny je celkem citelny
nehlede k tomu, ze (zatim) vzdy pomuze trimr Focus ale na delsi praci to
rozhodne neni.

2) 15" nejaky ViewPoint stary taky tak 7let (ted ho nechci vyndavat
abych se podival na stitek). Ma nejaky problem, ktery spociva ve vadnem
tranzistoru (2S)K1917. V archivu konference neco pres rok zpatky najdete
kde jsem se na nej ptal a od Jirky jsem dostal odpovedi v ktere casti
ten tranzistor je apod. K nicemu z toho jsem se uz nedostal, pouze jsem
zkusil vymenit tranzistor za nejaky suplikovy a monitor chvilku fungoval.

Oba monitory venuji zcela zdarma, jedina podminka je, ze oba soucasne
leda, ze by byli 2 zajemci a kazdy si vzal jeden z nich. Posilat to
rozhodne nebudu, takze predani v Praze, nejlepe Letnany nebo Zahradni mesto.

Pavel