ATX zdroj - jak proverit

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Prosinec 16 22:12:44 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 16.12.2006 od Tony Malecký:

> Takovy tester ale ukaze jen jestli zdroj ma napeti na vystupu ktera
> ma mit.. Pokud ten zdroj ma problemy se stabilitou, pripadne pri
> nabehu nebo vypinani dava nejake pulsy vyssiho napeti, to tim
> nepozna..

> cesky receno... pro dotazovany ucel je takova vec na.....

Treba ne, treba tam ma nekde trochu vyssi napeti. Jinak pulsy vyssiho
napeti by to poznat mohlo. Rozebrat zdroj nemuze, kdyz ho ma
zapeceteny, aby si to promeril vevnitr, jak jsi jiste cetl.

A koneckoncu, dodavatel pri reklamaci vezme prave takovyto tester,
lupne tam ten zdroj a pak rekne, ze je OK. Tak aby vedel, co se
pouziva v tovarne, pri prodeji, v servisu, ne?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz