Leptání DPS II

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Sobota Prosinec 16 21:24:11 CET 2006

At 19:38 16.12.2006 +0100, =?windows-1250?Q?Sa=9Aa_Svobodov=E1?= wrote:
>Hezký veèír,
>
>    kdy¾ u¾ se povídá o leptání tak mám dotaz. V katalogu Conrada se
>pí¹e o "Natriumpersulátu" jak o skoro zázraèném leptacím roztoku. No a

No to je peroxodisiran sodny, uz tu o nem bezelo dost diskuzi. Me to teda
nenadchnulo, stejne jako chlorid. Musi se to ohrat aby se vubec neco delo,
musi se udelat docela silny roztok- stoji to pak moc penez. A stejne to jde
pomalu. Ma to vyhodu, ze to nesmrdi a nepodleptava. Ale me nebavi cekat a uz
vubec me nebavi myslet na to, ze mi ten sajrajt treba dojde a ze ho musim
nekde objednat. Takze HCl+H2O2 u me zatim jednoznacne vitezi, to koupim i v
sobotu v kazdy drogerii a lepta to sqele rychle. Ale je fakt, ze to smrdi a
kdyz leptam vic plosnaku tak mam pak zluty prsty a nehty a vypada to divne
;-) Jeste jsem zkousel kyselinu dusicnou, to lepta taky pekne, ale smrdi to
naprosto hrozne. Na ten chlorovodik jsem uz zvyklej, ten mi nevadi ;-)

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz