Leptani DPS

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Prosinec 16 13:18:14 CET 2006

Dne sobota 16 prosinec 2006 12:20 Vlada Andel napsal(a):
> Myslim ze zrovna Kohout by to mel dokazat. Kdysi mi rikal, ze pro
> exponovani pouziva mekke RTG zareni (nejaky rentgen ziskal z VUSTu) a zatim
> co vyrobci PCB pouzivaji nejakou navalcovanou emulzi, ktera je tlustsi, on
> pouziva nastrikanou v tloustce par mikronu. I kdyz me potom prekvapilo, ze
> nechtel obrazek ve vetsim rozliseni nez 300 DPI. Ale to je uz hodne davno a
> co pouziva ted, nevim. Jinak tady se mluvilo o rozteci 0,4 mm (0,2 cara a

Na kohouta s jemnymi spoji obzvlaste pozor, protoze on tiskne na papir a pak
si to nechava prefotit na papir. Naprosto netusim proc dela takovou hovadinu.
Od te doby jsem si radeji nechaval film udelat sam v dtp a ten jsem mu dal.
Ale ted jsme se jako firma prestehovali a dtp uz nemam o patro vys :-(