ATX zdroj - jak proverit

Tony Malecký tony@malecky.cz
Sobota Prosinec 16 11:31:03 CET 2006

Ano, s tim lze celkem souhlasit.

Doplnil bych ze idealni je brat vsechny komponenty - specialne zdroj a MB -
od jednoho prodejce.
Pak Vas nezajima co je pricinou toho ze deska odesla, nechte si ji vymenit
jeste jednou a pokud deska zase odejde, hodte to jako celek prodejci na
hlavu a kupte si pc jinde..
Podle meho nazoru, to ze by pricinou opakovane reklamace desky mohl byt
zdroj ktery Vam prodali by melo napadnout predevsim prodejce.... Tim padem
veskere testovani tohoto zdroje by melo byt v Jejich režii...

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Jan Kral" <kral@fortech.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 16, 2006 11:15 AM
Subject: RE: ATX zdroj - jak proverit

Tak si sezente soudniho znalce v oboru, odkaz na nej bude na webu
ministerstva spravedlnosti, ale pochybuji, ze ten vas vyjde levneji nez novy
zdroj.
Kdyz uz chce v oblasti PC nekdo neco skladat, tak musi sekramentsky vedet co
dela a mit rozumne vztahy s dodavateli pripadne tyto vsechny rizika jsou v
cene PC, proto jsou od standartnich dodavatelu drazsi nez kdyz si PC nekdo
posklada sam - do prvniho problemu, pak se to uz prodrazuje.
Jedina sance je zmerit napeti a pripadne je merit delsi dobu a pokud mozno
tak pod zatezi, pripadne v stand by, ale to je tak jedine co ma tento dotaz
spolecneho se zamerenim teto konference.

JK