Leptani DPS

Martin matesmk1@seznam.cz
Sobota Prosinec 16 10:54:44 CET 2006

a jeste jsem se chtel zeptat... je moc velky problem s pajenim takove
soucastky? kdyz maji nozky tak blizko u sebe? :)

Martin

----- Original Message -----
From: "Vlada Andel" <vaelektronik@vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 16, 2006 10:52 AM
Subject: Re: Leptani DPS

No leptani je v pohode, pokud je kvalitni predloha a kvalitni emulze. Kupte
si desku s emulzi, strikat na to Pozitiv20 by byl velky problem. Alespon ja
to neumim, vzdycky tam mam prach. Pri tom jsou tady lidi, co vam zrovna
tohle budou doporucovat - bud maji doma bezprasne prostredi, nebo to umi :-)
Pokud nepouzivate bodovy zdroj svetla (treba mate zarivky), musite mit
predlohu dokonale pritisknutou k desce. Pokud mate bodove svetlo (vybojka
bez banky), nejaka desetina mm pod predlohou tolik nevadi. Svetlo ale musi
byt dost daleko od desky, aby nebyly kraje osvetlene min nez prostredek
Andel