IO pumpicka

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Prosinec 15 23:46:45 CET 2006

Dne čtvrtek 14 prosinec 2006 19:16 Pavel Kadečka napsal(a):
> Snad nejznámější je MC34063A - seženete ho v každý prodejně s mobilama
> včetně tišťáku a konektoru do zásuvky zapalovače v autě ;-)
Ja to potrebuju do neceho co se bude i vyrabet v nekolika desitkach kusu.
Ta motorola je dobra ze je levna a dostupna, ale na muj v kus na takovejhle
malej vykon toho chce relativne dost okolo.
Napeti je standardnich 5V takze bych si predstavoval neco co nepotrebuje
externi delic pro napetovou zpetnou vazbu. Take snimani proudu spinacem by
mohlo byt interni. Proste neco k cemu by se placla jenom indukcnost a
kondenzatory a basta.
Tak to by se hodilo.

Ale asi to to nakonec to MCcko bude
Jakub Ladman