modely EL34 a ECC83

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Prosinec 15 22:40:25 CET 2006

Pokud bude nejaky vysledek (soubor pro spice) byl bych moc rad, kdyby ho bylo
mozno dat ke stazeni
Kdyz uz neni cas si s nicim takovym hrat, tak bych se aspon na tu simulaci
podival, ostatne bych se tim i mohl poucit jak si sam neco simulovat, pac ja
jsem se nedostal od naprosto trivialnich pokusu.
Diky
Jakub Ladman