Nabijecka

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Prosinec 15 11:59:26 CET 2006

Tak si kupte nejakou primerene drazsi nez za cenu baterek. Ja jsem kdysi
taky nejakou nabijecku vyvijel, dostal jsem se i docela daleko a pomerne
dobre to na pokusnem vzorku fungovalo (posilal jsem sem tenkrat i nejake
nabijeci charakteristiky), ale pak nabyl cas a potreboval jsem nejakou
nabijecku, tak jsem si za (tusim) petistovku v GME koupil nejakou celkem
obycejnou MW nabijecku, jedine na cem jsem trval bylo nezavisle sledovani
clanku. A protoze jsem ji taky moc neveril (mj. proto ze se clanky hrali vic
nez jsem ocekaval), tak jsem parkrat zmeril jeji nabijeci krivku a je jako
vino, vypina taky presne (akorat jenom podle -dU, ja v tom mem vzorku mel
setrnejsi dV/d2U). Suma sumarum, diky rozmachu digitalu je ted takova
nabidka nabijecek s celkem pouzitelnymi parametry, ze pokud nepozadujete
neco specialniho, asi se to nevyplati bastlit, uz jenom kvuli nedostupnosti
a pracne vyrobe nejake krabicky. Koupil bych nejakou tu 1-2h Sanyo a neresil
to.

S tim rychlonabijenim je taky otazka, jestli ho potrebujete nebo ne, pokud
ty baterky chcete mj. do digitalu, tak pri pomalem nabijeni zpravidla nejsou
ochotny dodat velky proud a ten fotaku pak nekdy predcasne zdechne.

Dusan Dolezal