samorezne konektory - podruhe

Masnica Lubomir masnica@kabelta.cz
Pátek Prosinec 15 08:18:15 CET 2006

Dejte do konektoru protikus s upilovanými vývody.

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, December 15, 2006 8:12 AM
Subject: Re: samorezne konektory - podruhe

Asi nejsou plochy toho sveraku uplne presne a rovnobezne. Vhodne
reseni je koupit strojni sverak pro NC stroje, tam je rovnobeznost
zarucena. Pokud by vam vadilo, ze stoji od triceti tisic vys tak
muzete do toho konektoru dat pred lisovanim samici a lisovat to
normalnim sverakem, vysledek je uplne stejny :-)

Ales Prochaska