vyber fotaku

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 14 16:02:44 CET 2006

Zalezi jakou ma predstavu o foceni... pokud se focenim vubec zabyva,
shani nejake informace, zkouma take fotky jinych (kde se da neco
okoukat, naucit) ne jenom zaslepene kouka po svych vytvorech, nebo pouze
cvaka na srazech spoluzaku nebo v hospode a nic okolo ji nezajima... pak
si skutecne muze vybirat dle barvy pouzdra :)