[OT]: Vyber notebooku - znovu

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 14 14:29:31 CET 2006

No jak jsem psal, plast take vydrzi hodne. Asi tedy ne kdyz se na nem
tancuje, ale jinak jakekoliv bezne hrube zachazeni take. Takze ja bych
zbytecne neutracel penize jen za to aby to bylo titanove. To je pro
managery co nevi kam s  prachama  a pro vojaky, kteri to maj misto
neprustrelne vesty (nadsazka). Pros tudenta je to zbytecnost. Vim o
cem mluvim, take jsem student.

Honza K