Vyber Pracky se susickou

JP j.prachar@i.cz
Čtvrtek Prosinec 14 14:22:52 CET 2006

Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Kdysi tady pracky sly, zapomente na whirpool, indesit a pochybne nazvy.

mame whirlpoolku(rodice taky) uz ma za sebou 5let a bez problemu
myslim ze whirlpoolka je s tech levnejsich docela dobra, jinak souhlas
> Naopak jako vyrobky s nejdelsi zivotnosti vypadaji miele, siemens a bosch.
> Ten bosch ale ma takovou mou malou skromnou podminku (ranu jistoty) -
> dynamicke vyvazovani bubnu pri zdimani, jinak plastova vana by zrejme
> nevydrzela tolik. Bosche mame doma (s vyvazovanim) >rok, pere 2..5 pracek
> denne, coz odpovida zhruba 8 letum provozu tak jak ho pocita vyrobce (3
> prani za tyden). Se susickou jsem chtel taky, ale nebyly na ni finance.
> Zadny displej - k cemu by byl, jednoduche ovladani - knoflik teploty,

ta nase ma jen jednoduchy displejik kde je videt jak dlouho bude prat a
da se nastavit odlozene prani, docela to vyuzivame
> programu a par tlacitek. Diplej musite cist a to zdrzuje, knofliky nastavite
> popameti.Umi si zmerit spinavost vody z prani, zvazit pradlo a podle toho
> pere. Taky to chce nejakou dobu zabehu, nezdimat od zacatku na nejvyssi
> otacky (ja tomu dal 2 tydny). Ad otacky - mame 600/400 otacek, u 1000 se

600 je malo!, alespon 800, bezne pradlo zdimame i na 1200 a neni ani
nejak zvlast pomackane, ono zalezi na tom jak si s tim pracka vyhraje
kdyz jsem pozoroval co vsechno pri prani provadi s bubnem, tak je to
celkem zajimave
pri zdimani si s pradlem ruzne pohazuje a na maximalni otacky se dostane
az za docela dlouhou dobu