IP komunikace s ustrednou Alcatel OmniPCX

Zapletal Martin zapletal@inoma.cz
Čtvrtek Prosinec 14 12:29:21 CET 2006

fajn, uz jsem se dostal torsicku dal ale schazi mi heslo. Login tam je mtcl
ale heslo to urcite neni. Ja znam jen heslo pro programovani. Netusite nekdo
jak to je? Na tom skriptu je videt ze se prihlasuje k ustrene na IP, pak je
treba zadat login a heslo a v adresari /DHS3dyn/account hledat TAX soubor.
Jen znat to heslo.

Martin.