IP komunikace s ustrednou Alcatel OmniPCX

Luboš Rückl lubos.ruckl@quick.cz
Čtvrtek Prosinec 14 12:27:48 CET 2006

Business neni oznaceni typu, ale varianty SW (business OR hotel/hospital).
Vzadu je urcite stitek se spravnym nazvem. Asi to bude ale Office a v
tom pripade
poradit neumim a nepomuze ani SW od  jordana (plati jen pro
Enterprise/4400).
Jedina pomoc asi je analyzovat pakety, ktere si s ustrednou vymenuje ten
Alcaload.
Pokud je to ale prece jen Enterprise, pak by mel fungovat jordanuv soft
anebo mohu poradit
jiny postup (radeji mimo konferenci).

--
Lubos Ruckl