Shanim sata 500G, vlazny, netopici jako kamna

APa navrhpcb@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 14 12:06:28 CET 2006

Jo kapacita je kriticka, nejradsi bych 750GB ale ty jsou jeste dost drahy
:-(

Tak to co pisete nize nevim, to neumi kazdej disk tohle regulovat to by
nekdo musel napsat, ktery disk to umi. Ten SAMSUNG bude taky az v lednu, no
co nadelame, ze...