Blokovanie motora

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Prosinec 14 07:21:40 CET 2006

rele by melo blokovat "bez stavy", tedy bez napajeni = neco odpojeno = nulova spotreba vlastniho rele?
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Milan Baša
Sent: Thursday, December 14, 2006 7:20 AM
To: HW-news
Subject: Blokovanie motora

Zdravim zucastnenych.
Nevie niekto nahodou ake prudy tecu cez rele blokovania motora.
Rele je ovladane alarmom. (Fiat Punto)
Kupil som totiz auto a po styroch dnoch mi vzdy vynulovalo baterku.
Potom som zistil, ze na blokovani je 20A rele (to ma velmi slusnu vlastnu spotrebu).
Myslim ze rele by malo pri zapnutom alarme uzemnovat riadiacu jednotku, prip. jej cast a znefunkcnovat ju (ale este som nevidel schemu riad.
jednotky), alebo ako to je a ake rele pouzit?

		Milan