HDD SATA v ramecku

aze azehw@volny.cz
Středa Prosinec 13 18:11:10 CET 2006

Tak to mě nenapdalo, mam tady totiz SATA  WD 320GB a ten ma i klasicky 4
pinovy napajeci konektor, ale jak vidim, Maxtor 250GB (jeste je v sacku) ho
uz nema.
A ja ten napajeci kabel nemam, takze do ramecku musi Maxtor...
AZE

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 13, 2006 5:49 PM
Subject: RE: HDD SATA v ramecku

Ta druhá řada je SATA napájecí konektor. Zdroje, který tohle napájení
podporují tam mají ještě vyvedenou +3,3V větev, ale i normální redukce z
12/5V klasickýho napájení funguje bez problémů. Všechny dnešní SATA disky
tohle napájení mají, některý (většinou Samsungy) dokonce už nemají klasický
čtyřpinový napájení.
Trošku nestandardní je to spojení obou konektorů, ale asi to tak je kvůli
omezené manipulaci v rámečku.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death