HDD SATA v ramecku

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Prosinec 13 17:27:53 CET 2006

On je taky dost rozdíl v provedení. Pokud není rámeček hot-swap, tak to je o
hubu. Na IDE disky v práci mám dva hot-swapový rámečky, ale problém je v
řadiči, kterej hot-swap není, takže detekci a odinstalaci disků musím dělat
ručně.
Na SATA mám pouze z PC vyvedený káblíky, používám SATA napájecí, kde zemnící
vývodu jsou mírně prodlouženy, takže mají jako první kontakt. Zatím mně ani
jeden SATA disk neodešel, ale tohle řešení rozhodně nepovažuju za spolehlivý
a bezpečný.
Na takovýto zapojování bych si nikdy netroufl použít klasický napájecí
kabely, znám až příliš mnoho případů, kdy to disk nevydržel.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death