HDD SATA v ramecku

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Prosinec 13 17:07:29 CET 2006

Prvním předpokladem je, aby SATA řadič podporoval hot-plug, jinak jsou s tím
akorát problémy. Poznat to jde jednoduše, když je v systray ikonka s
bezpečným odbráním systémovýho disku, tak to řadič podporuje.
V opačným případě se musí všechno dělat ručně - po zapojení HDD nadetekovat,
před odpojením odinstalovat ze systému a nemusí to být bezpečný a
spolehlivý. Já takto běžně SATA disky zapojuju, ale čekám, kdy to nějakej
disk nezvládne a pokud zapojím 2 disky současně, tak to často jeden ani
nenadetekuje.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death