Problem s ISP u AT89S8253 pripadne redukce TQFP44 DIL

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Prosinec 13 16:16:26 CET 2006

Pavel_t wrote:

> To jste nas nepotesil...

Co ja???? Atmel vas nepotesil! :-)

> Puvodne tam snad byla 89C52, pak S8252 a ted
> S8253. Kdyby nebyl relativne slozity SW odladeny a vyzkouseny uz ve
> velkem poctu ks dali bychom tak uplne jiny MCU ale tady musi byt neco s
> jadrem x51. Kdyz uz je to nakousnuto, co by jste doporucil za (hodne)
> podobny, rozumne dostupny ale mene probelmovy typ x51?

Samozrejme je spusta kriterii - pinova kompatibilita, napajanie, velkost
FLASH, vnutorna EEPROM, cena. U Keila je vyhladavatelny zoznam.

Skuste len tak namatkovo mrknut na P89(L)V51RD2...

> Jo to jsem si vsiml, mame revizi H nebo vyssi, ma uz XTAL Osc Bypass

Mno ten "najzaujimavejsi" bug je IMHO stracanie bitov zo SCON... To
prakticky vylucuje vacsinu aplikacii pouzivajucu seriak... A odstranili
to az niekde okolo rev. M...
Inak aj ten datasheet je hrozny sh*t, napr. popis BOD/POR je tak
obskurny ze dodnes netusim co nim chceli povedat. Zasa az tak velmi ma
to netrapi, nemal som chvalabohu potrebu ho pouzit.

> Zadne, je tam oscilator 22,1184MHz s TTL vystupem MCU bezi primo z nej a
> pro dalsi periferie je tam delicka.

Ach, skoda; ale vsimnite si tie netypicke hodnoty

> Jeste jsem neuvedl jednu vec: napajeni cele desky je 3.3V

Aha. No, ci toto nebude ta pricina. Datasheet hovori len o paralelnom
programovani a to sa uvadza pri 5V... o seriovom decentne mlci...

wek