Problem s ISP u AT89S8253 pripadne redukce TQFP44 DIL

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Prosinec 13 14:13:29 CET 2006

Zdravim,

pri uprave jednoho stareho zarizeni jsme opomeli neco zapojit a protoze
jsme spechali tak jsem neudelali prototyp ale rovnou cca 100ks. Chybu
jsme vyresili dratovanim ale objevil se problem s ISP programovanim MCU.
Vetsina kusu jde naprogramovat normalne ale nektere ne. Nejde o zamceni
ISP protoze nekdy to skonci az pri verifikaci (nektere kusy dokonce
nejak funguji), nekdy uz na Blank Checku, navic u toho sameho kusu je to
vzdy v jine fazi programovani. Programujeme to Smartprogem od Elnecu,
zkousel jsem jeho selftest a ten opakovane hlasi vse OK. Na sbernici MCU
je SRAM pamet, nekolik obvodu a adresni dekoder. V adresnim dekoderu
byla chyba a tak jsme nadratovali nektere selecty rovnou z procesoru
prave z pinu MOSI a MISO ktere se pouzivaji na ISP. I kdyz ted zkusim
tyto selecty odpojit tak stejne MCU nejde naprogramovat. Zkousel jsem i
ruzne blokovaci kondenzatory ale bezvysledne. Zkusil jsem v jedne desce
MCU vypajet a osadit novy, ten sel naprogramovat bez problemu ale
selecty na ISP jsem pripojil az pozdeji.

Ptam se jestli se nekdo s necim podobnym nesetkal a nema reseni typu
odpoj ten a ten signal protoze na nej je to pri programovani nekdy
citlive apod.

Dale pripadne jestli nekdo nema programovaci redukci TQFP44 - DIL40
kterou by byl ochoten zapujcit nebo odprodat (samozrejme za cenu nizsi
nez novou, novou redukci si muzeme zakoupit sami az budem mit jistotu ze
nam k necemu bude) tak aby sla pouzit ve Smartprogu.

Predem dik, Pavel