OT: vyber fotaku

Saman konf@saman-cz.com
Středa Prosinec 13 11:07:55 CET 2006

Taky jsem si pred par mesicema vybiral kompakt (kapesni fotak k velkymu
digitalu). Puvodne jsem taky chtel nejakyho Panasonica (i prave kvuli
optickymu stabilizatoru), ale po prostudovani ukazkovych fotek na
dpreview.com jsem Panasonicy kompakty zavrhl, protoze nad ISO 100 maj
desnej sum. Vetsi Panasonicy (ne kompatky ) uz to maj lepsi. Nakonec
jsem si vybral FUJI F11, jenz umoznuje relativne kvalitne fotit i na ISO
800 (umi az IDO 1600) - ma velmi nizky sum i pri tak vysokym ISO. Jen me
mensi nevyhodu ze pouziva predrazeny xD karty..