OT: vyber fotaku

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Středa Prosinec 13 08:53:59 CET 2006

Dobry den,
dostal jsem ukol vybrat fotak pro dceru - neco jednoducheho co by pochopila
:-), zas tak moc nefoti. Po dobre zkusenosti s Minoltou A200 chci pouze
fotak se stabilizatorem. Z toho mi jako jediny rozumny vysel Panasonic
DMC-LS2
http://www.cybex.cz/Produkt.aspx?Shortcut=PAF-LS2&Type=K&CategoryId=0
jen ty rozmery cidla 1/2,5" mi pripadaji dost male. Ale koukal jsem ze
spousta kompaktu ma tak male cidlo. Ukazkove fotky tam maji na 80 ASA - je
to na tech 400 jeste pouzitelne? Ostatni vyrobci nabizeji taky fotaky se
stabilizatorem, jenze s digitalnim. Jak to pracuje? Nezmensi se rozliseni na
polovinu? Pokud vim tak kamery se stabilizatorem mely dvakrat vic pixelu,
coz tady jaxi chybi.
Andel