Vyber notebooku - znovu

Bitovod hw@prelude.cz
Úterý Prosinec 12 22:24:27 CET 2006

Zrovna od vcerejska si tu hraju s ASUS A6Rp, zatim proti nemu nemuzu rict
krive slovo. Jo snad drobnost - ma vsechny ctyri USB pomerne blizko sebe a
vsechny zezadu, takze kdyz clovek potrebuje zapojit kabel, tak si ho musi
otocit. Jo a jeste jednu, ktera mi osobne nijak neprekazi, ale nekomu vadit
muze - nema TV-out. Na hrani to moc neni (Mobile Radeon XPress 200M), ale da
se s tim zit. 1GB pameti, 100MB/5400 disk, Celer M 1.83GHz, wifi, bluetooth,
infra, LPT, kamera, mikrofon. To vse za dvacet s dani (ted mi prisla nabidka
z Mironetu za devatenact a pul). Linux jsem na nem rozbehat zatim nezkousel,
po cvicnem vlozeni posledni stable Fedory to cele zatuhlo, ale je pravda, ze
tu jsem zatim necpal do niceho jineho, tak netusim a dal jsem to neresil.
Nekomu se nemusi libit leskle LCD.

Jak jsem rikal - zatim si nestezuju.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Aleš Chlubný" <Ales.Chlubny@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 12, 2006 7:23 PM
Subject: [OT]: Vyber notebooku - znovu

Dobry den, premyslim o koupi NB a nevim jak si v zaplave ruznych typu a
znacek vybrat. Chci ho pouzit hlavne do skoly (VS elektro) a nechci do neho
investovat zbytecne moc (hrat hry pri prednaskach jako nekteri opravdu
nemusim:-), ale zas aby to nebyl nejakej s**c co nic nevydrzi. Slysel jsem
ze kvalitni NB jsou Toshiba, HP nebo Fujitsu-Siemens. Prosim muzete mi nekdo
doporucit po cem bych se mel koukat? Diky.

S pozdravem,
Ales Chlubny