OT 19" LCD Monitor

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Prosinec 12 17:45:07 CET 2006

> No, Já nevím. Domnívám se, že tato konference je takovým přínosem právě
proto, že se tu probírají i věci souvisící s elektronikou.

No ale o to prave jde a to jsem psal, mozna to tak nevypada ale trvam na
tom, ze nakup LCD s elektronikou defacto nesouvisi, resp. souvisi s tim asi
tak jako ty boty, taky bych se mohl ptat jaky si koupit backory, aby se v
nich dobre bastlilo... :-)) Koneckoncu sam jste psal ze chcete mit fotky v
peknych barvach, to s elektronikou zrovna nesouvisi, na bastleni staci
prakticky jakekoliv LCD.

> Můj dotaz byl OT a proto jsem ho jako OT řádně označil. Nechápu, proč jste
OT vymazal.

Ja ho teda rozhodne nemazal. Je mozne ze to odstranil Utlouk, v jinych
reakci take neni.

 >  Já jsem doufal, že se tu rozprodí diskuse o technologiích ve které já
získám informace, které povedou k rozumnému výběru.

No to chapu, az se budu ptat na ty backory tak taky doufam ze se tu
rozproudi diskuse o ruznych podrazkach, preskach, semisi, atp., abych si
mohl dobre vybrat.

 >  Inu podařilo se Vám to v zárodku zarazit. Takže v prodejně udělám eniky
beniky kliky béééé a uvidím jak to dopadne.

Jasne, ja muzu za to ze vy si koupite spatny LCDcko. Tak to se hluboce
omlouvam.

> Nevím co Vás vede k doměnce, že mě k dotazu vede lenost. Než jsem ho
položil srávil jsem na internetu několik hodin. Jediné, co jsem se tam
dozvěděl bylo že nikdo vlastně neví nic.

No vede mne k tomu to, ze ja jsem naprosto shodny problem resil asi pred
ctvrt rokem a nasel jsem prakticky vsechny dulezite informace o jednotlivych
technologiich LCD, o tom v cem je ktera lepsi a proc, spoustu testu monitoru
atd. Dovedu jeste pochopit kdyz se nekdo pta na neco neobvykleho, ale zrovna
u tech LCDcek je informaci plny web, dyt si ho ted kupuje kazdy druhy. Jen
tak pro zajimavost, zkuste hodit do google dotaz "LCD technologie" a
schvalne se podivejte hned na prvni tri odkazy:
http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content
<http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=4596&Itemi
d=47> &task=view&id=4596&Itemid=47
http://www.svethardware.cz/art_doc-72E593AEF388EE8BC1256CE700442B8D.html
http://www.grafika.cz/art/hw/LCD-technologie-v-kostce.html
Cili jestli jste to po nekolika hodinach nenasel, tak je asi problem mezi
zidli a klavesnici.

>  Kam jinam bych měl dotaz položit než sem do konference, kde jsou
technicky založení lidé které již znám, vážím si jich a jejichž názor pro mě
něco znamená ?

No jenomze par tech lidi, kterych si tak vazite, uz odeslo, pokud si
vzpominam tak i proto, ze je nebavilo mezi tou haldou OT hledat nejake
relevantni prispevky.

> V jiných konferencích se vyskytují buď lidé kteří když slyší, že chcete
koupit low end už s Vámi ani nepromluví nebo naopak Vás zahrnou snůškami
blábolů nebo urážek. Na to vše jsem na internetu narazil. Na relevantní
informace ale ne. Podle zveřejňovaných údajů výrobců a prodejců se dozvíte,
že jsou vlastně všechny monitory stejné (dokonalé, jedinečné a skvělé). A
tomu já příliš nevěřím.

Hmm, tak ja nevim, obcas na takove prispevky taky clovek narazi, ale myslim
ze jsou spise v mensine a ze clovek dost casto odhadne co je blabol. Ja
prakticky kazdou drazsi vec co kupuju konzultuju s googlem a tento dojem
tedy nemam, nebo urcite to neni tak tristni. Jasne informacim vyrobcu a
zejmena prodejcu neveri nikdo, s tim souhlasim.

 > Takže odpusťte, že jsem se narodil, už to více neudělám.

Trochu prehnana reakce, ne? Proste jsem chtel upozornit, ze uz je tech OT
trochu moc, vsak se na poslednich par threadu podivejte. A ze jsem reagoval
zrovna na vas prispevek je hlavne tim, ze uz proste pretekl pohar
trpelivosti. Rozhodne jsem vas nechtel urazit, jenom mam pocit ze obcas uz
se to tady trochy zvrhava, a chtel jsem na to upozornit (jako drive jini).
Jestli se vas moje reakce dotkla, tak se omlouvam, nebylo to mym cilem a
prispevek nemel byt (snad to tak nevyznelo) nejak jmenovite proti vam.

Dusan Dolezal