Úprava motocyklu pro tělesně postiženého-elektronické ovládání spojky

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Prosinec 12 15:51:42 CET 2006

On Tue, 12 Dec 2006, Miroslav Kolínský wrote:

> V principu jde jen o to převést ovládání spojky na pravo a posílit ho.
> Napadlo mě jestli třeba maxon vyábí motorky s převodovkou dost silne i
> dost rychlé. Normální spojku chci rozhodně zachovat, udělal bych to

Motorek s prevodovkou kdyz ztrati napajeni tak uz se asi nehne, takze
spojka by mohla zustat vymacknuta naporad. Spis by to chtelo neco
elektromagnetickeho nebo pneumatickeho aby to pri preruseni privodu
padalo do klidoveho stavu.