OT 19" LCD Monitor

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Prosinec 12 11:56:37 CET 2006

Na zpracování konference je nejlepší řazení podle vláken, díky tomu čtu cca
20% příspěvků a zbytek mě nezajímá a prostě ho mažu.
Aby to nebylo úplně mimo původní dotaz, tak bych ještě doporučil mrknout na
www.czechcomputer.cz, mají tam velký výběr a hlavně diskuzi pod každým
výrobkem. Podle reakcí uživatelů pak jde usoudit, co za to stojí a co ne.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death