Re: Úprava motocyklu pro tělesně postiženého-elektronické ovládání spojky

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Prosinec 12 10:55:33 CET 2006

No mate muj obdiv, ja bych si netroufl vyrazit takhle s
nehomologovanym autem nebo motorkou. A to ne proto, ze bych treba
neveril bezpecnosti toho zarizeni ale proto, ze se automaticky stanete
vinikem nehody. Nebo alespon Vam to policajti hodne snadno prisijou.
Nedavno to policejni auto napalilo ze zadu do kamose kdyz stal v
kolone. Ciste jejich zavineni, ale privolana hlidka se pekne snazila,
aby se vina rozdelila pul napul. Dokonce zkoumali, jestli nahodou
nemel pridelany zaves na vozik (kdyby mel, bylo by to castecne
zavineni) Docela si dovedu predstavit, kdo by byl na vine, kdyby mel
nehomologovane zarizeni na spojce. To uz je mozna i levnejsi si tu
homologaci zaplatit.

Honza K