Úprava motocyklu pro tělesně postiženého-elektronické ovládání spojky

Miroslav Kolínský miroslav.kolinsky@papouch.com
Úterý Prosinec 12 10:08:00 CET 2006

Landa Martin wrote:
> A neexistuje na to nějaká specializovaná firma, co by to vyrobila včetně nějakého atestu? Co já vím, tak vozíčkáři mají taky upravená auta nějrůznějších značek třeba pro ovládání jenom rukama a nevěřím, že by to bylo homemade řešení, nebo že by taková auta prodávaly rovnou automobilky.
>
> ml

Dobrý den,
pro vozíčkáře je možno nechat předělat normální manuál na poloautomat
spojku. Na konci řadící páky je dotykové čidlo vyhodnocované řídící
jednotkou která něčím ovládala spojku. Kdysi jsem v takhle upraveném
autě jel jako spoolujezdec a fungovalo to krásně. stačilo zařadit 1 a
přidat plyn. Auto se samo rozjelo. Takže něco podobného na motorku jít
udělat musí. A nejraději bych si to nechal atestovat.

--
S pozdravem,
Miroslav Kolínský