RE: Úprava motocyklu pro tělesně postiženého-elektronické ovládání spojky

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Úterý Prosinec 12 10:04:03 CET 2006

Pominuli otazku bezpecnosti tak razeni "nahoru" se da resit i bez spojky a je to bezne pouzivane. Proste se motoru vypne na chvilinku po kterou se radi zapalovani. Mozna by slo něco podobneho udelat i pro razeni dolu s tim ze by se vyuzilo rizeni predstihu a klapky v sani event. privery vyfuku pro snizeni vykonu motoru během razeni. Zjednodusene by se elektronika snazila při pokusu o razeni drzet otacky motoru na hodnote odpovidajici zadanému převodovému stupni (veliciny pro regulaci: prevodovy pomer žádaného prevodu, otacky na vystupu prevodovky /rychlost/,otacky motoru). Rada motorek ma na převodovce prepinac indikující zarazeny r. stupeň a na prepakovani radicky lze umistit senzor po vzoru pouzivaneho bezespojkoveho razeni "nahoru" indikující umysl radit.

Petr