Úprava motocyklu pro tělesně postiženého-elektronické ovládání spojky

Miroslav Kolínský miroslav.kolinsky@papouch.com
Úterý Prosinec 12 10:02:30 CET 2006

Kubat Tomas wrote:
> na silnici nejste sam, premyslel jste nad tim, ze treba my ostatni ridici, tam nikoho se silnou masinou + home_made udelatkem nechcem ?!
> jen k zamysleni.
> motorkam zdar.
> tomik.

Takže na vysvětlenou:
1) Zase tak slnou motorku nechci
2) nejezdím jako kretén
3) Něco nespolehlivého bych si tam rozhodně nedal, nechci nikoho zranit
4) podobné úpravy se v zahraničí bězně dělají. koukněte se sem:

http://www.nabd.org.uk/
http://www.adaptivemotorcycles.com/
http://www.mertlawwill.com/prosthetic/Lawwill_ProstheticFS.htm

5) máte pravdu. Já bych například zakázal vstup lidí s berlemi,
vozíčkářů a maminek s kočárky do dopravních přostředků protože zdržují
nastupování, o berle lze zakopnout a zabírají moc místa.

--
S pozdravem,
Miroslav Kolínský