Re: Úprava motocyklu pro tělesně postiženého-elektronické ovládání spojky

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Prosinec 12 09:24:09 CET 2006

MK> Dobry den,
MK> Tak to byla rada kterou jsem přesně nepotřeboval. Starou Jawu s
MK> poloautomatem už nemá smysl kupovat a Yamaha FJR1300AS stoji hodně přes
MK> 300 000,-

Reakci chápu, ale představte si že budete účastníkem nehody
(nezaviněné) a policie zjistí že máte nějaké nehomologované udělátko
na ovládání motorky. Nechtěl bych se z toho vykrucovat a hádat se pak
s pojišťovnou.

Pokud byste to chtěl homologovat tak výrazně levnější varianta je
pořídit tu Yamahu.

Tomáš