RE: Úprava motocyklu pro tělesně postiženého-elektronické ovládání spojky

Milan Lysa Milan.Lysa@progeo.cz
Úterý Prosinec 12 08:54:19 CET 2006

> Dobrý den všem,
> Potřeboval bych předělat budoucí motorku na ovládání převážne
> pravou rukou. Jde o to že nemám levou ruku od zápěstí dolu.
> Nosím kosmetickou protézu s kterou mohu celkem pohodlně
> ovládat normální spojku,  přepínání světel i blinkry. Dokonce
> jsem legálně udělal řidičák na velkou motorku. Problém mám
> však např. při prudkěm brždění kdy nemohu sundat protézu z
> řidítka a přitáhnout spojkovou páčku. Takže někdy musím
> zabrzdit bez vyřazení a "chcípnu". Řazení při vyšších
> rychlostech už začíná být nebezpečné. A vůbec s těžkou
> [...]

Opravdu bych nedoporučoval takovou úpravu, stejně by to nebylo možné projít na technické. Nedovedu si představit bezpečnost něčeho takového...

Mám starou jawu s poloautomatem, podíval bych se po něčem takovém (myslím ten poloautomat).
Co třeba toto:
http://automix.centrum.cz/novinky/clanek.phtml?id=7532

Milan Lysa