OT 19" LCD Monitor

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Úterý Prosinec 12 07:56:09 CET 2006

Zprávato ja by som sa just narodil este raz   : )
neberte si tak osobne nazory, ktore sa tu pustaju, je to o momentalnej nalade, unave, postoji...
kazdy mame svoje dni, tak sa neuraźajte a prijmite aj nie vzdy prijemne a po pleci tlapkajuce nazory. pripadne taketo nazory mozete aj ignorovat.

na stole mam sirokouhly Asus VW192S Wide a som spokojny. poziadavky na vyber som mal rovnake ako Vy. ocenujem jeho sirokouhlost hlavne pri praci s excelom, Co_el, Plotostop - sirsia pracovna plocha je urcite prinosom pre prijemnejsiu pracu. nadavam jeho sirokouhlost pri praci v tych istych programoch - rozmery byvaju trochu skreslene (objekty su sirsie, akoo v skutocnosti). kvalitka zobrazovania ok, vadny pixel nula.

snad som povedal, co ste potrebovali.

OK

  ----- Original Message -----
  From: Cihak@dkv.lbc.cd.cz
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Tuesday, December 12, 2006 7:41 AM
  Subject: RE: OT 19" LCD Monitor

  No, Já nevím. Domnívám se, že tato konference je takovým přínosem právě proto, že se tu probírají i věci souvisící s elektronikou. Můj dotaz byl OT a proto jsem ho jako OT řádně označil. Nechápu, proč jste OT vymazal. To OT právě např. pro Vás znamená NEČŤETE. Já jsem doufal, že se tu rozprodí diskuse o technologiích ve které já získám informace, které povedou k rozumnému výběru. A jistě by byly přínosem i pro další diskutující. Inu podařilo se Vám to v zárodku zarazit. Takže v prodejně udělám eniky beniky kliky béééé a uvidím jak to dopadne. Nevím co Vás vede k doměnce, že mě k dotazu vede lenost. Než jsem ho položil srávil jsem na internetu několik hodin. Jediné, co jsem se tam dozvěděl bylo že nikdo vlastně neví nic. Kam jinam bych měl dotaz položit než sem do konference, kde jsou technicky založení lidé které již znám, vážím si jich a jejichž názor pro mě něco znamená ? V jiných konferencích se vyskytují buď lidé kteří když slyší, že chcete koupit low end už s Vámi ani nepromluví nebo naopak Vás zahrnou snůškami blábolů nebo urážek. Na to vše jsem na internetu narazil. Na relevantní informace ale ne. Podle zveřejňovaných údajů výrobců a prodejců se dozvíte, že jsou vlastně všechny monitory stejné (dokonalé, jedinečné a skvělé). A tomu já příliš nevěřím.
  Takže odpusťte, že jsem se narodil, už to více neudělám.

  Martin.