OT: problem s inetem na karneval

Zdeněk Kašpar zdkaspic.hw@seznam.cz
Pondělí Prosinec 11 23:30:02 CET 2006

Jestli je ten pes zakopany nekde v tech W2000 ?!

.Z.K.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jan.kuba
Sent: Monday, December 11, 2006 10:44 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: problem s inetem na karneval

Hmm...sice to byl tip, ale  určitě ne dobrej.

Já "tipuju" , že je problém  DNS. Zkuste do prohlížeče zadat přímo
číselný název serveru. Třeba seznam.cz má : 194.228.32.3
Jestli vám to s tímhle pojede a normálně ne ( seznam) , tak je někde
100procent  chyba v konfiguraci DNS serverů. ( nemusí být nutně u Vás )
řešení je pak nastavit nějakou pevnou DNS v síťových připojeních. Jeden
čas tohle byl problém DSL připojení.

Měl jsem před časem nainstalovaný nějaký plug-in do mozily, který ty
číselné názvy jednotlivých webů logoval a při příštím zadání sám překládal.
Mělo to výhodu, že stránka naběhla o něco rychleji, nemusel se totiž
používat DNS server .....což někdy zdržuje. Pokud není DNS dostupný, pak
to zdržuje fest :-)