19" LCD Monitor

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Prosinec 11 16:37:18 CET 2006

Stejne jako vy nechci byt za rejpala, ale pokud narazite na moje vlakno,
tak bylo smerovano ne na vyber LCD, ale na pravni stranku vztahu
prodavajici-zakaznik. O tom tu podle drivejsich diskuzi ma mnoho lidi
vice nez detailni informace (hlavne i z pohledu prodavajicich). Uznavam
ze to sem nepatri, stejne jako spousta dalsich veci, ale vazne bych se
tu neptal jestli si koupit to ci ono. Za to kam se to pozdeji stocilo
nemuzu.

Tosa