stehovani XP na jiny disk

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pondělí Prosinec 11 14:07:13 CET 2006

Takze diky vsem za postrehy a rady. Kazdopadne disk se chova opravdu dost
nestandartne. Vypada to ze diagnostika byla spravna a disk ma opravdu vadnou
servisni oblast. Bios ho bez problemu detekuje, disk nedela zadne nezvykle
zvuky. Diagnosticka utilita od WD ukazuje:

12/11/2006, 13:52:14
SELECTED OPTION - "OTHER OPTION"
SELECTED DRIVE -
          Model : WDC WD200EB-00CSF0
            S/N : WD-WMAAV1648486
       Firmware : 04.01B04
          C H S : 38792 16 63
       Capacity : 20.0G
          Drive : 0  Port: 0x1F0
RESULTS - "SMART ERROR"
ERROR/STATUS CODE = 0159

Bohuzel disk nejde ani okopirovat, kdyz jsem na nej pustil dd_rescue (jinak
diky za tip, vyborna utilitka) tak jediny sektor neprecetl - proste jel dost
rychle dale a narustal pocet chybnych cteni...

P.S. Znamy konstatoval ze nez dat 10 000 za obnovu dat, tak si radsi znovu
zaleti k mori a ty fotky tam znovu nafoti.... :-)

Tony OK1HMA