OT: 19" LCD Monitor

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Prosinec 11 13:50:43 CET 2006

Ahoj všichni,

Chci ze zbavit stávajícího mizerného CRT a pořídit 19" LCD. Moje představa je asi tak do 7500kč.

V podstatě používám kancelářské aplikace, eagle, hry prakticky nehraju ale občas kouknu na nějaký ten film. A mám foťák, takže bych rád své fotky viděl v pěkných barvách ale rozhodně nejsem v grafice profesionál, takže nějaké přehnané nároky určitě nemám. Chci D-SUB i DVI, nepotřebuji repráky. Další požadavky už mě nenapadají.

Prošmejdil jsem internet, ale zjistil jsem, že tam moc věrohodných referencí není a proto se obracím na konferenci.
Zajímalo by mě kdo jaké LCD z toho dolního cenového konce znáte (tedy osobní zkušenost) a dobré nebo i špatné zkušenosti. Nepotřebuji rady typu kup si Eizo za 20000 - nic jiného není použitelné - takové umím rozdávat taky. Potřebuji vybrat rozumný typ za rozumnou cenu. A havně mi jde o varování před vyloženě špatnými typy abych se zbytečně nespálil. A zajímalo by mě PROČ některý typ ano nebo ne.
Na internetu se dost doporučují monitory od Samsungu, ale právě u tého firmy jsem se bolestivě spálil - ten mizerný CRT (kupoval jsem ho za cca 15000). Takže tato firma u mě má hodně mínusových bodů.

Dík všem za použitelné rady.

	Martin.