Detektor zemniho plynu

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pondělí Prosinec 11 09:53:28 CET 2006

Já v loni koupil detektor v Lídlu, dalo se do něj doosadit výstupní relé a funguje k mojí spokojenosti.
Do rozvaděče jsem přidal vyhazovací magnet k jističi do kotelny, a ten spínam relátkem v detektoru.
Při najíždění musím obvod na chvíli přerušit, zatím tlačítkem ručně, protože ten můj detektor než se po zapnutí čidlo nahřeje dává falešný poplach.
Lubor