Shanim sata 500G, vlazny, netopici jako kamna

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Prosinec 10 18:45:34 CET 2006

> SEAGATE BARR 7200.10 320GB je vlazna (ma jednu plotnu), jak
> je na tom petistovka nevim... Jinak jsem si vsiml, ze WDcka
> dava IBM do svych serveru, takze by nejspis mohly neco
> vydrzet.

IMHO ma WD a IBM neco spolecneho. Myslim, ze ty disky IBM co se nejakou dobu
dovazely z Madarska byly ve skutecnosti WD s jinou nalepkou.

Jakub Serych

Ale ma to jeden hacek, servery jsou celkem dobre