Shanim sata 500G, vlazny, netopici jako kamna

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Neděle Prosinec 10 17:16:27 CET 2006

SEAGATE BARR 7200.10 320GB je vlazna (ma jednu plotnu), jak je na tom
petistovka nevim... Jinak jsem si vsiml, ze WDcka dava IBM do svych
serveru, takze by nejspis mohly neco vydrzet. Ale ma to jeden hacek,
servery jsou celkem dobre chlazene, kdyz se vsechny ty ventilatory co
tam jsou, roztoci na maximum, hluk je podobny startujicimu letadlu.
Kdyby server nebyl tak tezky, prepadala me myslenka, ze by server snad
i uletel, jaky to melo fuk :)