RE: [OT] Jak na nákup programů

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Neděle Prosinec 10 16:01:12 CET 2006

tak presne mi to vysvetlovala moje ucetni

________________________________

Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za uživatele Jan Galuszka
Odesláno: Sunday, December 10, 2006 3:51 PM
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: [OT] Jak na nákup programů

Podle mne jste napsal blbost.

Pokud nejsem platce, tak mi dodavatel z EU uctuje cenu vcetne jeho DPH a na nem je, aby to s tim DPH vystavil ( on ma prukazni povinnost, komu prodal).

Jako neplatce do ucto se dava cena zaplacena a DPH se nijak neodvadi  ... tak jsem to pochopil ( ja jsem platce DPH)

Problem muze byt s EKOKOM - obaly a v pripade vyrobku s elektroodpadem.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing. Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě, oddíl C, vložka 7862