OT: Nakup LCD monitoru

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Neděle Prosinec 10 15:26:28 CET 2006

Zdravim vsechny.
Urcite mi tu nekdo poradi i kdyz to sem ne uplne patri. Zajimalo by me
jaka maji prava zakaznici kteri si kupuji na prodejnach LCD monitory.
Premyslel jsem v poslednich dnech o koupi LCD, ale po tom co jsem obesel
nekolik obchodu jsem to vzdal. Mel jsem zajem o model ktery bezne nemaji
na prodejnach a vsude mi nabizeli ze mi ho do x dni privezou.
Samozrejmne me zajimalo jestli si monitor mohu pred zakoupenim
prohlednout. Vsude odpovedeli zaporne. Pry krabice nesmeji rozdelavat
apod. V posledni prodejne me uz docela vytocili (tvrzenim ze oni jsou
velkoobchod a ze tohle jako vubec nedelaji i kdyz je maji hned za
dverma). Tak me napadlo co oni na to kdyz si ho u nich zakoupim pres
internet (14 dni na vraceni zbozi) a prijdu si ho vyzvednout k nim, v
tom pripade pry nemam narok na vraceni zbozi kdyz se mi na nem neco
nezda. Jedina moznost je pry objednat si to postou, takze si to podle
toho mam objednat na dobirku a nechat si to dorucit na adresu ktera je o
par ulic dal nez prodejna. Je to normalni? Skutecne mi nikdo nemusi
ukazat a predvest zbozi ktere kupuji pred zaplacenim? Kdyby to byl
pripad jen u jednoho prodejce, tak uz tam nenakupuju a jdu jinam, ale se
stejnym chovanim jsem se setkal vsude. Snad je pochopitelne o co mi jde.
Pekny zbytek vikendu a omluvte OT.

Tosa