Shanim sata 500G, vlazny, netopici jako kamna

APa navrhpcb@centrum.cz
Neděle Prosinec 10 15:17:30 CET 2006

Zdravim - obnovuji diskusi, uz to musim konecne koupit, takze tu mame par
sata 500G disku razenych od lowcost:

WD5000KS         WD CAVIAR XL WD5000KS 500 GB SATA/300 7200 RPM, 16MB cache
WD5000YS         WD CAVIAR RE WD5000YS 500 GB SATA/300 7200 RPM, 16MB cache
ST3500630AS      SEAGATE ST3500630AS 500 GB BARR 7200.10 SATAII/300 16MB
HDS725050-KLA360 Hitachi 3.5" 7K500 500GB,SATA II-300/16MB,7200 RPM
6H500F0          Maxtor 500GB DiamondMax 11, 7200, 16 MB, SATA II

Preferuji nejmene topici a hlucny (vykon nehraje roli), ktery by to mohl
byt, pripadne pokud nekdo mate, poradte, zalinkujte, poptejte se, diky
predem.

Diky za nazory!