Re: [OT] Jak na nákup programů

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Neděle Prosinec 10 13:51:14 CET 2006

moze to napriklad kupit sukromna osoba a nasledne to predat danovemu
subjektu na zaklade kupnej zmluvy. kupna zmluva a doklad o zaplateni je
dostatocnym dokladom pre vedenie uctovnictva. tento postup zabezpeci aj
minimalne, alebo lubovolne navysenie ceny...

OK

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 10, 2006 1:28 PM
Subject: [OT] Jak na nákup programů

Hezký den přeji,

    mám jednu otázku co sice není zrovna o HW, ale je to trošku o SW :-)

    Našla jsem si program co se mi moc líbí a chtěla bych získat jeho
licenci. Jenže nevím jak na to, dá se to sice zaplati po webu u výrobce,
ale to není moc průchodné.

    Tak hledám nějakou firmu co by mi dovedla toto zařídit a hlavně dát
daňový doklad a já nevím co ještě bude potřeba do účetnictví občanského
sdružení. A musí to být do konce roku, dokud jsou korunky.

    Může mi někdo poradit na koho se obrátit nebo kde získat nějaké
rozumné informace ?

    Moc děkuji předem.

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz