problem s inetem na karneval

Milan Cizek cizek.milan@seznam.cz
Neděle Prosinec 10 13:36:16 CET 2006

Tento problém podle mého zvládne vyřešit libovolné AP umožňující clonovat
MAC adresu.
Milan

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Taksun
Sent: Sunday, December 10, 2006 1:29 PM
To: HW-news
Subject: Re: problem s inetem na karneval

Tak s tím to jsem se trápil hodně dlouho, máme doma 2 notebooky stejně jako
vy připojené přes wifi nastavil jsem wifinu jako bridge a po každé když se
jeden z nás odpojil už se nemohl připojit aniž by se nevypnul ten kanelový
modem. Vem te si to že modem mám ve sklepě v dílně abych se mohl v dílně
připojit přes USB a pc jsou v druhém patře. Těch schodů........ Kolikrát
jsem šel 2x i 3x než se vše načetlo jak má, a to jen za stavu kdy oba pc
byly připojeny k wifi.  Na karnevalu mi na nějaké modré lince (placené)
vysvětlili proč to tak je. Prý se za modem dají připojit jen 2 pc tedy 2 mac
adresy pokud je to přímo na kabelu ať už UTP nebo USB je vše v pohodě a
funguje to. Pokud je tam v cestě ještě wifi tak se jako druhý pc načte
adresa té wifi a druhý pc se už nemůže připojit. Tak jsem to udělal tak jak
to má být, tedy wifinu přenastavil jako přístupový bod s natem. Kabelový
modem si teď načte pouze samotnou wifinu a za wifinou může být cokoliv. S
překladem adres není problém funguje icq, ie, skype, mozila prostě vše jak
má. Mám wifi Straight WRT311.