[OT] Jak na nákup programů

Neděle Prosinec 10 13:28:48 CET 2006

Hezký den přeji,

    mám jednu otázku co sice není zrovna o HW, ale je to trošku o SW :-)

    Našla jsem si program co se mi moc líbí a chtěla bych získat jeho
licenci. Jenže nevím jak na to, dá se to sice zaplati po webu u výrobce,
ale to není moc průchodné.

    Tak hledám nějakou firmu co by mi dovedla toto zařídit a hlavně dát
daňový doklad a já nevím co ještě bude potřeba do účetnictví občanského
sdružení. A musí to být do konce roku, dokud jsou korunky.

    Může mi někdo poradit na koho se obrátit nebo kde získat nějaké
rozumné informace ?

    Moc děkuji předem.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz